تولیدی شلوار جین زنانه طرح دار

شلوار جین زنانه در سراسر کشور ایران و شهرهای مجاور در حال فروش است و همه خواستار خریداری این نوع شلوار هستند و امروزه نوجوان و جوانان از این نوع شلوار به تن می کنند.

تولیدی شلوار جین زنانه طرح دار

انواع شلوار جین زنانه

انواع شلوار جین زنانه انواع شلوار جین زنانه زیاد است و از نظر جنس ، رنگ ، مدل ، اندازه ، سایز ، دوخت با یک دیگر متفاوت هستند شلوار جین ها انواع مختلفی دارد و برای خرید شلوار کاملا با توجه سلیقه افراد این نوع شلوار ها به فروش می رود و کاملاً سلیقه ای است.

شلوار های جین از نظر جنس می تواند با چند جنس دوخته شود مانند: جنس کرپ،جنس لی،جنس کتان، جنس نخی و غیره که انواع آن زیاد است.

ازنظر رنگ هم کامل متفاوت است و در رنگ بندی های زیاد در مراکز های خرید به فروش می رسد و در این قسمت هم کاملاً سلیقه ای است و با توجه به سلیقه افراد رنگ مورد نظر به فروش می رود برای مثال شلوار جین از جنس کتان همه ی رنگ های آن وجود دارد از جنس لی هم تقریبا می شود گفت در رده رنگ آبی کمرنگ تا آبی پر رنگ وجود دارد البته شلوار لی مشکی هم وجود دارد.

امروز شلوار ها از نظر مدل همه ی مدل های شلوار جین وجود دارد مثلاً بعضی قسمت های شلوار جیب اضافه دارد یا اصلا جیب ندارد و غیره که باز هم به سلیقه مشتریان ربط دارد‌.

از نظر اندازه با توجه به سایز و اندازه مشتری شلوار وجود دارد و سایز آن هر عددی باشد همان را می تواند تهیه کند البته شلوار جین ها در همه قالب ها درست شده است و بزرگترین سایز را هم برای مشتری دارد.

شلوار جین از نظر دوخت هم خود تولیدکننده با توجه به سلیقه مشتریان دوختی زیبا و دیدنی بر روی شلوار ها دوخت می زند تا مشتریان  آن شلوار را دوست داشته باشند و پسند کنند.

شلوار های جین انواع مختلف دارد و در همه مدل در مراکز های خرید وجود دارد این نوع شلوار را همه افراد پسند نمی کنند زیرا بعضی ها از شلوار تنگ و جین خوششان نمی آید ولی امروزه نوجوانان و جوانان از این نوع شلوار بسیار دیدن کردند و دوست دارند.

خرید شلوار جین زنانه طرح دار

خرید شلوار جین زنانه طرح دار برای خرید شلوار جین اگر مغازه دار هستید و مراکز فروش شلوار دارید شما می توانید با مراجعه به خود تولیدی شلوار هر آنچه که شلوار می خواهید به صورت عمده و فله ای خریداری کنید.

اما اگر مشتری خرید شلوار  برای خودتان هستند می توانید با مراجعه به مراکز خرید شلوار جین مورد نظر خود را خریداری کنید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما