تولیدی شلوار پارچه ای زنانه

امروزه، تولید کنندگان زیادی در زمینه دوخت شلوار زنانه فعالیت می کنند. هر کدام از این شلوار ها، در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی ساخته می شوند و با توجه تنوع در طرح و رنگ، دست خانم ها با سلیقه های گوناگون برای انتخاب باز است.

تولیدی شلوار پارچه ای زنانه، همواره سعی می کند، که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی بالا و در طرح ها و مدل های متنوع تولید و در بازار عرضه کند.

تولیدی شلوار پارچه ای زنانه

پارچه مناسب شلوار زنانه

پارچه مناسب شلوار زنانه در تولید شلوار، در ابتدا باید به طرح و الگو شلوار توجه کرد و سپس، با توجه به عوامل ذکر شده، پارچه مناسب برای دوخت شلوار را انتخاب نمود. به طور معمول، شلوار ها در نمونه های ساده، زیپ دار، دکمه دار و در جنس های مختلف تولید دوخته می شوند. یکی از پارچه های مناسب برای شلوار زنانه، پارچه دیور و دورس است که برای دوخت شلوار های اسلش به کار می رود. این پارچه ها، از حالت کشسانی مناسبی برخوردار و بسیار پرکاربرد هستند.

پارچه دورس، که از الیاف پنبه برای ساخت آن استفاده شده است و در مقایسه با پارچه های دیگر، ضخیم تر و مقاوم تر است. البته، برای تولید لباس های ورزشی از این پارچه نیز به کار برده می شود. یکی از پارچه هایی که مورد علاقه بسیاری خانم ها می باشد و بسیار مشتری پسند است، پارچه مخمل است. پارچه مخمل خود دارای انواع مختلفی است. پارچه مخمل کبریتی که نازک است و خاصیت کشسانی بالایی دارد. نمونه دیگر، مخمل کوبیده است که می توان از آن برای تولید شلوار جین استفاده کرد.

نمونه دیگر، پارچه لنین می باشد، که از نخ طبیعی برای بافت آن استفاده می شود. از نظر محکمی، سفت تر و پر جلوه تر از پارچه های دیگر است. چروک پذیری این پارچه زیاد است و به مراتب به مراقبت بیشتری نیاز دارد. استفاده از شلوار تولید شده با این پارچه برای فصل تابستان توصیه می شود. پارچه ابریشمی، در بین پارچه های طبیعی، از نظر دوام، مقاومت و درخشندگی در درجه بالایی قرار می گیرد و شلوار های بافته شده با پارچه ابریشمی، بسیار گران تر شلوار های دیگر هستند.

فروش عمده شلوار پارچه ای زنانه

فروش عمده شلوار پارچه ای زنانه فروش شلوار پارچه ای عمده، بر اساس استاندارد های کیفی بالا و نوع پارچه استفاده شده در بافت آن، دارای قیمت های متفاوتی است. خرید به صورت مستقیم و عمده، دارای مزایای ویژه ای است. از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *