عمده فروشی شلوار پارچه ای زنانه پاکتی

شلوار پارچه ای زنانه یکی از محصولات این شرکت می باشند که پارچه آن دارای کیفیت فوق العاده ای است.این محصول در رنگ های متنوع عرضه می شود. ما یک عرضه کننده مستقیم شلوار پارچه ای زنانه بصورت عمده می باشیم. تهیه اقلام به صورت عمده امری بسیار مشکل می باشد و مستلزم این است که شما ساعتها برای آن وقت بگذارید. شما می توانید با بازدید از سایت عمده فروشی ما اقلام مورد نیاز خود را مانند انواع شلوار های پارچه ای زنانه پاکتی و راسته از سایت ما با قیمت مناسب تهیه نمایید.

عمده فروشی شلوار پارچه ای زنانه پاکتی

شلوار پارچه ای برای چه مانتویی مناسب است؟

شلوار پارچه ای برای چه مانتویی مناسب است؟ به دلیل تنوع بسیار زیاد انواع مانتوهای زنانه، تنوع شلوارهایی که برای این تعداد مانتو است نیز به همان نسبت بالا می رود.
در بازار شلوارهای پارچه های کتان و لی موجود می باشد ولی معمولاً شلوارهای پارچه‌ای را می توان با تمام انواع مانتو ها پوشید.

شلوار های پارچه ای دارای تنوع رنگ و تنوع دوخت زیادی می باشند و این انعطاف پذیری پارچه باعث شده که شلوار پارچه ای از تنوع بالایی برخوردار باشد.
شلوار پارچه ای را می توان با مانتو های گوناگون و رنگ های متفاوت بپوشید و این خود باعث می شود که شلوار پارچه ای در بازار فروش بیشتری داشته باشد.
لازم به ذکر است که قیمت شلوار پارچه ای نسبت به دیگر شلوارها مقرون به صرفه تر است به دلیل اینکه پارچه آن معمولاً در داخل کشور تولید شده و نیاز به تجهیزات مخصوصی نیست.

تنوع الگوهای شلوار پارچه ای بسیار بالا می باشد و این الگو ها نیز باعث پرطرفدارتر شدن شلوار پارچه ای می‌شود.
الگوهای زیادی در بازار است ولی هم اکنون این الگو ها جزو پرطرفدار ترین الگو ها می باشند، الگوی پاکتی، الگوی شلوار تنگ چسبان، الگو شلوار پیله دار و چین دار از پرطرفدارترین الگوهایی است که اکنون در بازار موجود است.
تمام این الگوها را می بایست با پارچه های نخی، کرپ و غیره دوخت و  امکان استفاده از از پارچه لی و کتان نمی باشد.

قیمت شلوار پارچه ای زنانه

قیمت شلوار پارچه ای زنانه قیمت شلوار پارچه‌ای به عوامل زیادی بستگی دارد، از مهمترین عواملی که در قیمت فروش شلوار پارچه ای  تاثیر گذار است قیمت پارچه آن، نوع پارچه و دستمزد دوخت شلوار، تعداد و   الگوی آن می باشد.
متاسفانه به دلیل اینکه یک شلوار مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده نمی رسد تنوع قیمت در این محصولات بسیار مختلف می شود و معمولاً محصولات گاهی با ۱۰۰ درصد افزایش قیمت به دست مشتری می رسد.
سایت ما با عرضه مستقیم شلوار زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته قیمت این محصولات را با کمترین قیمت خدمت شما مشتریان محترم عرضه نماید.
شما باز بازدید از سایت و سفارش محصول مورد نظر خود به راحتی می توانید جنس خود را سفارش داده و تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما