تولید کننده شلوار جین زنانه با قیمت مناسب

شلوار جین زنانه از نوعی پارچه جین است که در ساخت کت شلوار زنانه شیک، کاپشن، دامن و غیره از آن استفاده می شود. همچنین می تواند به شلوارهای تقویت شده ساخته شده با این نوع پارچه نسبت داده شود. این شلوار امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. این محبوبیت به علت دوام و ویژگی های ظاهری جذاب این نوع شلوار است. مجموعه ما تولید کننده شلوار جین زنانه با قیمت مناسب می باشد.

تولید کننده شلوار جین زنانه با قیمت مناسب

تاریخچه شلوار جین چیست؟

تاریخچه شلوار جین چیست؟ تاریخچه شلوار جین: در سال 1567 ، اصطلاحات “genoese” و “ژن” به کت شلوار زنانه عقد پوشیده شده توسط ملوانان در شهر جنوا اشاره شد. آنها در شهر نیمس فرانسه تولید می شدند. در سال 1792 ، صنعت نساجی در مریلند ، ایالات متحده ، استفاده از پارچه نخی بافته شده را كه آن را “جین” می نامیدند محبوب كرد ، زیرا این شباهت به پارچه ساخته شده در نیمس است (نام “پارچه نیمس” به پایان رسید كه كوتاه شد و فقط ” جین “). در اواسط قرن نوزدهم ، پارچه های مریلند ، به رنگ قهوه ای ، به عنوان پوششی برای واگن ها در طی عجله طلای کالیفرنیا استفاده می شوند.

این زمانی بود که لوی استراوس ، بازرگان آلمانی و آمریکایی و یهودی ، هنگامی که به دلیل اشباع بازار قادر به فروش پارچه های خود در کالیفرنیا نبود ، این ایده را به وجود آورد که استفاده جدیدی را برای پارچه ایجاد کند: ساخت شلوار ، که در آن از شلوار مقاوم تر بود. مورد استفاده توسط garimpeiros. در ابتدا ، این یک تجربه بود. لوی استراوس دو یا سه قطعه تقویت شده با بوم خود را ، آنها را به معدنچیان داد و موفقیت فوری بود. قطعات بسیار مقاوم ، به راحتی خراب نمی شوند. لباس های شلوار جین ایجاد شده است ، سبک قنادی تقویت شده ، که در اصل برای لباس های کار در نظر گرفته شده بود. در سال 1860 دکمه های فلزی اضافه شد. پرچ های تقویتی در سال 1873 توسط لوی استراوس و یعقوب دیوید ثبت شد. از گل میخ های مس برای مقاومت بیشتر جیب ها نسبت به وزنی که در آنها قرار دارد استفاده شد. نقاط مهم شلوار تقویت شده است و باعث دوام بیشتر آنها می شود. دسته اول شلوار به عنوان كد شماره 501 داشت كه در پایان نامگذاری كلاسیك ترین مدل این شرکت را گرفت. در سال 1886 ، برچسب چرم اضافه شد.

قطعات جین پارچه ای برای پارچه هایی هستند که از پارچه های جین به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند. آنچه ما می توانیم شلوار جین واقعی بنامیم ، رنگ آبی است ، که در حدود سال 1890 ظاهر شد ، هنگامی که لوی استراوس تصمیم گرفت قطعات را با رنگ یک گیاه بنام Indigus رنگ کند  و به آنها رنگی را می دهد که امروزه شلوار جین شناخته شده است. در سال 1910 ، جیب های عقب اضافه شد. از آن زمان ، بیشتر و بیشتر کارگران شروع به استفاده از شلوار جین برای انجام سخت ترین و جسمی ترین کارهای خود کردند. شلوار جین فقط در قرن 20 میلادی در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گرفت ، هنگامی که آنها مورد پسند کابوی های فیلم های آمریکایی ، توسط سربازان آمریکایی در زمان جنگ جهانی دوم ، توسط ستارگان فیلم و موسیقی آمریکایی مانند جیمز دین ، ​​مرلین مونرو قرار گرفتند. مارلون براندو و الویس پریسلی و هیپی ها به عنوان نمادی از مشاجره و شورش.

اولین طرحی که شلوار جین را بر روی گربه خاکی قرار داد کالوین کلاین در دهه 1970 بود.ما می توانیم در نظر بگیریم که شاهکار بزرگ شلوار جین شخصیت دموکراتیک محصول بود: هم کارگر ساده و هم ثروتمند از پارچه آبی استفاده می کنند.

هنگامی که ، در ترکیب آن ، الاستان اضافه شد ، شلوار جین به معنای دیگری بدست آمد ، بنابراین از تناسب بهتری برخوردار می شود. و پس از آن ، ترکیب پنبه ، با افزودن پلی استر و الاستن ، به عملی شلوار جین ، درخشش پلی استر و تناسب کامل الاستن افزود.

فروش مستقیم شلوار جین زنانه با قیمت مناسب

فروش مستقیم شلوار جین زنانه با قیمت مناسب مجموعه ما علاوه بر تولید اقدام به فروش  شلوار جین زنانه با قیمت و به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت این محصول و یا ثبت سفارش و خرید شلوار جین زنانه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما