خرید شلوار جین زنانه زغالی قد 90

شلوار جین  زنانه از لباس های مهمی است که خانم ها آن را در کمد لباس خود به طرح ها و رنگ های مختلفی گذاشته و از محبوبیت به سزایی بر خور دارند .نوع شلوار جین زنانه زغالی به دلیل رنگ تیره و خاص خود از محبوبت زیادی برخوردار است چرا که راحتی در پوشش آن، تناسب  استفاده در روز و تمامی فصول سال و دیر کثیف شدن آن را در لیست لباس های مورد علاقه خانم ها قرار داده است.

در هنگام خرید شلوار جین زنانه زغالی قد ۹۰مشتریان فروشگاه های لباس بر اساس کیفیت و طرح و استایل خود آن را انتخاب می کنند امروزه شلوار های قد ۹۰در بین خانم ها طرفداران پرو پا قرصی را دارد.

خرید شلوار جین زنانه زغالی قد 90

بهترین مدل شلوار جین زنانه گلدوزی شده

بهترین مدل شلوار جین زنانه گلدوزی شده شلوار های جین یا به گفته عامیانه مردم لی بر اساس جنس،  طرح ، رنگ و کیفیت خود انتخاب می شوند از آنجا که زنان با در نظر گرفتن محل حضور خود یعنی مکان ها و مجالسی که در آن قرار می گیرند،  شلوار جین را با لباس خود هماهنگ می کنند .
انواع شلوار جین زنانه بر اساس طرح به سه نوع تقسیم می شود ساده، کلاسیک و گلدوزی شده.
براساس دوخت به دم پا، لوله تفنگی،  راسته و جذب تقسیم می شوند هم چنین براساس رنگ به آبی تیره وروشن،  سورمه ای،  زغالی ، مشکی وغیره در بازار وجود دارند.

بهترین مدل شلوار جین گلدوزی شده دارای پارچه و دوخت ساده می باشد بر روی هر طرح از شلوار قابل اجرا است تولید کنندگان آن را بر اساس سلیقه افراد انتخاب می کنند و گاهی ممکن است یک طرح آماده را بر روی آن پیاده کنند تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود این طرح گلدوزی بر اساس سن و جنسیت افراد متغییر است.

فروش انواع شلوار جین زنانه زغالی کلاسیک

فروش انواع شلوار جین زنانه زغالی کلاسیک

جین های سنگ شور و تیره از بیشترین انتخاب خانم های چاق محسوب می شود چرا که آنها را لاغرتر نشان می دهد جنس اکثر شلوار های جین از پارچه دنیم است که به دلیل کش آمدن انتخاب مناسبی برای افراد چاق است.

در حال حاضر فروش انواع شلوار جین ذغالی کلاسیک بیشترین رواج را در بین زنان یافته است چرا که با وجود ویژگی های منحصر به فرد خود از قبیل جنس پنبه ای آن  ،  فاق بلند و راحتش و نگهداری آسان مشتریان در هر سنی آن را می پسندند.

برای نگهداری از این نوع جین دقت در شست و شو خیلی مهم است از شستن زیاد پرهیز شود، از خشک کن و آب گرم استفاده نشود و هم چنین از پودر های حاوی آنزیم استفاده نشود چرا که باعث از بین رفتن ثبات رنگ ‌آن می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما