مرکز پخش شلوار پارچه ای زنانه

شلوار پارچه ای زنانه، در مدل های مختلف و از پارچه های گوناگون تهیه می شود. رنگ بندی این محصولات بسیار متنوع است و برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. شلوار پارچه ای های موجود در بازار، توسط تولید کنندگان داخلی و یا و از طریق واردات ، تهیه شده و به دست مصرف کنندگان می رسد. انواع متنوع شلوار های پارچه ای زنانه با کیفیت را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

مرکز پخش شلوار پارچه ای زنانه

شلوار پارچه ای مناسب اندام بیضی شکل

شلوار پارچه ای مناسب اندام بیضی شکل شلوار، پوششی است که اولین بار توسط ایرانیان ، ابداع شد و از قدیم برای زنان و مردان استفاده می شد. امروزه، این لباس، جزو اصلی ترین پوشش هاست و در مدل ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود.

طراحان لباس، طرح ها و مدل های گوناگون شلوار را عرضه می کنند و تولید کنندگان هم با استفاده از پارچه های مناسب، طرح ها را پیاده سازی کرده و به دست عموم می رسانند. تنوع مدل در شلوار های مردانه و زنانه بسیار زیاد است؛ شلوار های زنانه با توجه به استایل بدنی بانوان تفاوت هایی با شلوار های مردانه دارد. انواع شلوار های زنانه جین، راسته، دم پا گشاد، دم پا لول، شلوار قد ۹۰ و … از جمله مدل های شلوار زنانه هستند.

مساله مهم در تولید شلوار، پارچه آن است؛ پارچه های گوناگونی برای دوخت شلوار موجود است. پارچه های لی، کتان، کرپ، فاستونی، مخمل، گاباردین و … در تولید شلوار استفاده می شود.

در حالت کلی و عمومی شلوار ها یا از جنس لی و یا پارچه ای هستند. شلوار های پارچه ای، از شلوار های لی خنک تر هستند و حالت رسمی تری دارند. شلوار های لی غالبا، اسپرت هستند.

بانوان ایرانی از نظر استایل فیزیکی تفاوت هایی با سایر کشور ها دارند و لازم است تا از پارچه های مناسب که قابلیت کشسانی دارند در دوخت شلوار های پارچه ای بانوان استفاده شود. دوخت و مدل شلوار باید به گونه ای باشد که فرد را آراسته و خوش استایل نشان دهد. فرد باید متناسب با اندام خود، شلوار مناسبی بپوشد؛ شلوار پارچه ای مناسب برای اندام بیضی یا سیبی شکل که دارای بالاتنه و شکم هستند و پاهای لاغر تری دارند، شلوار های دم پا گشاد است، دم پای گشاد این شلوار باعث ایجاد تناسب بین بالاتنه و پایین تنه فرد می شود.

عرضه شلوار پارچه ای زنانه

عرضه شلوار پارچه ای زنانه عرضه شلوار پارچه ای زنانه در فروشگاه های شلوار لی و پارچه ای زنانه صورت می گیرد؛ انواع شلوار های پارچه ای در رنگ ها و جنس های مختلف در این فروشگاه ها وجود دارد که به راحتی، سلیقه بانوان مشکل پسند را هم، راضی می کند. فروشگاه های اینترنتی نیز این محصولات را ارائه می کنند. جدید ترین مدل های شلوار پارچه ای زنانه را می توان در این فروشگاه ها دید‌.

admin

‫2 نظر

  • علی پور گفت:

    سلام اگر شلوارپارچه ای زنانه مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید.

    • admin گفت:

      سلام
      برای ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران ما هماهنگی لازم را انجام دهند.

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *