پخش شلوار جین زنانه مجلسی

پخش شلوار جین زنانه مجلسی به صورت اینترنتی انجام می شود. شلوار جین زنانه با متنوع ترین طرح ها در فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده شلوار جین زنانه مجلسی قابل سفارش و تهیه می باشد. شلوار جین از جمله شلوار های راحتی می باشد که قابل استفاده در خانه، بازار خرید، مهمانی، مجلس و … می باشد. که در سایز های مختلف تولید و در بازار های فروش، عرضه می گردد.

پخش شلوار جین زنانه مجلسی

روش تولید شلوار جین

روش تولید شلوار جین قابل ذکر است که تولید شلوار جین شامل مراحل مختلف ریسندگی نخ، بافندگی پارچه، رنگرزی پارچه، دوخت شلوار و عملیات تکمیلی بر روی آن می باشد. با توجه به اینکه نخ مصرفی در شلوار جین مخلوطی از الیاف پلی استر و پنبه است، وجود پنبه باعث خنک بودن شلوار شده و ضمن اینکه قابلیت استفاده از شلوار جین در هوای گرم را فراهم می کند، احساس راحتی به مصرف کننده خواهد داد.

بافت شلوار جین، تاری پودی بوده و رنگرزی دو جزء پارچه جین به صورت مجزا و مرحله به مرحله انجام می شود. پس از رنگرزی پارچه جین، عملیات تکمیلی روی آن صورت گرفته و رنگ های اضافه روی سطح پارچه که توسط الیاف جذب نشده اند، شسته شده و از بین می روند تا زمانیکه پارچه به دست مصرف کننده رسید به هنگام شست و شو رنگ ندهد.

برای از بین بردن رنگ پارچه در قسمت های خاص شلوار، برای ایجاد طرح می توان پارچه را قبل از دوخت و یا بعد از دوخت، شلوار جین را در ماشین آلات مخصوص سنگ شور کرده و یا با استفاده از لیزر رنگ پارچه را در قسمت های خاص شلوار، از بین برده.

خرید شلوار جین زنانه مجلسی

خرید شلوار جین زنانه مجلسی امروزه خرید شلوار جین زنانه مجلسی به صورت اینترنتی انجام می شود. قابلیت انتخاب شلوار جین در طرح مورد نظر، با سایز دلخواه و با طول مناسب، به صورت آنلاین فراهم شده است. شلوار جین زنانه مجلسی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی ها و مجالس باشد. علاوه بر اینکه شلوار جین بسیار راحت بوده، ظاهر شما را آراسته و شیک خواهد کرد. همانطور که می دانید در ساختار پارچه های جین از الیاف پنبه استفاده شده که از ویژگی های بارز پنبه: نرمی، جذب آب و در آخر راحتی بیشتر خواهد بود. قابل ذکر است که به دلیل انجام عملیات تکمیلی بر روی شلوار های جین، رنگ این کالا ثبات شستشویی بسیار بالایی داشته لذا به هنگام شست و شو آبرنگی پس نخواهد داد. همچنین به دلیل عملیات تکمیلی مقاومت در برابر چروک آن هم بسیار خوب بوده.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *