فروشنده شلوار سوییت عمده باکیفیت

شلوارهای زنانه انواع و اقسام گوناگونی دارند که برخی از مدل ها تنها با استایل خاصی هماهنگ می شوند اما شلوارهای سوییت از نمونه کارهایی هستند که با هر تیپ و استایلی جذاب بوده و زیبایی منحصر به فردی دارند. این شلوارها برای هر سنی مناسب بوده و در عین حال که خوش ایست و خوش پا هستند به خاطر حالت کشسانی که دارند راحتی فوق العاده ای به همراه دارند. این مجموعه فروشنده شلوار سوییت عمده با کیفیت عالی و در رنگ های مختلف می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی آسان ما را دنبال کنید.

فروشنده شلوار سوییت عمده باکیفیت

دسته بندی شلوار سوییت براساس کیفیت

دسته بندی شلوار سوییت براساس کیفیت شلوارهای سوییت بر اساس کیفیت و نوع پارچه استفاده شده دسته بندی می شوند، در برخی مدل ها از پارچه های سوییت نازک تر با تراکم کمتر استفاده شده است و پارچه کمی لخت و حالت افتاده دارد و اغلب برای شلوار سوییت گشاد، دم پا یا راسته استفاده می شوند این شلوارها به خاطر نوع پارچه سوییت استفاده شده از قیمت کمتری برخوردارند و نسبت به سوییت های ضخیم دوام کمتری دارند.

اما در بعضی مدل ها از سوییت های ضخیم و گرم استفاده شده و این نوع سوییت از کیفیت بیشتر و دوام بالاتری برخوردار است و برای شلوارهای مجلسی، تنگ و… کاربرد دارد. این سوییت های ضخیم کشسانی نسبتا بالایی داشته و بسیار راحت و شکیل هستند. این شلوارهای سوییت از قیمت بیشتری برخوردار بوده و برای استفاده در محل کار یا پوشیدن های مکرر مناسب تر هستند.

نوعی از شلوارهای سوییت وجود دارد که به سوییت پشت غواصی معروف است این شلوارها در مقابل نفوذ سرما بسیار مقاوم هستند و با شستشوهای مکرر آسیبی نخواهند دید. پشت این شلوارها براق است و لطافت بالایی دارد. راحتی و زیبایی این سوییت باعث شده برای انواع شلوار مناسب باشد و بیشترین طرفدار را به خود اختصاص دهد. تمامی مدل های شلوار سوییت با دسته بندی مختلف کیفی در این مجموعه تولید و عرضه می گردد و برای هر سلیقه و هر بودجه ای مدلی زیبا از شلوار زنانه در تولیدات ما وجود دارد.

تولید انبوه شلوار سوییت عمده

تولید انبوه شلوار سوییت عمده در این تولیدی که سال ها سابقه ی کاری موفق دارد علاوه بر تولید انبوه شلوار سوییت عمده در رنگ های مختلف، انواع شلوار جین زنانه با پارچه های ایرانی و خارجی و شلوارهای پارچه ای مازراتی، توئیت، گاباردین و … به صورت کلی و در سایزهای متناسب تولید و عرضه می گردد. انواع شلوار سوییت ارزان و با کیفیت را در هر سایز و مدل که خواسته باشید می توانید در تولیدات بی نظیر این مجموعه با دوخت عالی پیدا کنید. این فرصت استثنایی را از دست ندهید و برای ثبت سفارشات خود سریعا اقدام نمایید.

admin

‫3 نظر

  • ناصح گفت:

    سلام برای بوتیکم تعدا بالا میخام؟ قیمت ب چه شکله ؟ ممنون میشم توضیح بدین

    • admin گفت:

      سلام
      برای دریافت پاسخ سوال خود و اطلاع از قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند با تشکر

  • رضا محمدی گفت:

    شلوار سوییت از نمونه کارهایی هستند که با هر تیپ و استایلی جذاب بوده و زیبایی منحصر به فردی دارند

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *