فروش مستقیم شلوار جین بوت کات زنانه

لباس زنانه و بخصوص شلوار جین زنانه از تنوع مدل، رنگ و طرح زیادی برخوردار است. طراحی لباس زنانه مدام در حال تغییر است. تولید کنندگان عمده شلوار جین بوت کات زنانه، توانسته اند با بالا بردن کیفیت محصول خود انواع سلیقه ها را پاسخ دهند و در این حیطه موفقیت های بزرگی کسب کنند.

فروش مستقیم شلوار جین بوت کات زنانه

نحوه تولید شلوار جین طرحدار

نحوه تولید شلوار جین طرحدار

در این مبحث سعی داریم نحوه تولید شلوار جین طرحدار را برای شما توضیح دهیم. جنس این شلوار از پارچه های پنبه ای تولید می شود و با توجه به رنگ مورد نظر رنگ می شود و در تولید شلوار جین زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر استفاده از پنبه در تولید پارچه جین از استحکام بالای برخوردار است.

  • مراحل اولیه کشیدن الگو است که با توجه به سایز بندی متفاوت الگوهای متفاوتی کشیده می شود.
  • بعد از مرحله الگو کشی پهن کردن الگو بر روی پارچه و برش آن به وسیله های الکتریکی است که برای همین منظور تهیه شده است برش داده می شود در این نوع برش کمترین پرتی در پارچه را مشاهده می کنیم. در مرحله برش باید از افراد ماهر در این زمینه که سابقه طولانی در این کار دارند استفاده شود.
  • بعد از انتقال الگو بر روی پارچه و برش آن نوبت به دوخت زیپ و و دوخت اصلی است. که عموما به علت نوع پارچه از چرخ های صنعتی انجام می گیرد.
  • بعد از آن نوبت دوخت های تزیینی و استفاده از تزیینات جانبی(مارک) شلوار است. در این مرحله هر سایز توسط گروهی مرحله به مرحله انجام می شود.
  • بعد از آن نوبت تمیز کاری نهایی و کنترل نهایی( اتو و سنگ شویی کردن) دوخت شلوار است.
  • در مرحله نهایی بسته بندی محصولات است.

شرکت پخش شلوار جین بوت کات زنانه

شرکت پخش شلوار جین بوت کات زنانه

صنعت مد بخصوص پوشاک زنانه امروزه از بازار خوبی برخوردار است. تولید های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. عرضه شلوار جین هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی صورت می گیرد و تولید های در این حوضه دوام پیدا می کنند که از کیفیت و مرغوبیت بالای برخوردار باشد.

شرکت پخش شلوار جین بوت کات زنانه هم از طریق تولید ها به صورت مستقیم و هم از بازارهای عمده فروشی که عمدتا در تهران مستقر هستند و فروشندگان می توانند این محصولات را تهیه کنند.

فروشگاه‌های مجازی و آنلاین شاپ ها که از طریق تولیدی ها و واسطه ها اداره می شوند، بنابراین می توان شلوار جین را تهیه کرد. خرید مستقیم از تولید باعث پایین آمدن قیمت نهایی شلوار و سوده بهتر برای فروشندگان فروشگاهها می شود. برای اطلاع از قیمت این محصولات می توان به سایت های این شرکت ها و تولید ها مراجعه کرد و از قیمت اطلاع کسب کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *