قیمت باورنکردنی مانتو جین ترک

برای خرید مانتوی جین درجه یک و مرغوب با طرح های مختلف بهتر است به مرکزی که ما در اینجا به شما معرفی کرده ایم مراجعه کنید و از این مرکز با قیمت باورنکردنی مانتو جین ترک را ببینید و مانتو‌جین درجه یک و مرغوب خود را از این مرکز با قیمتی مناسب و پایین تر از قیمت بازار خریداری نمایید. مدلهای متنوع در تولیدی مانتو ها به کار رفته است که با سلیقه افراد مختلف کاملا هماهنگ می باشد.

قیمت باورنکردنی مانتو جین ترک

مراحل تولید مانتو جین سنگشور

مراحل تولید مانتو جین سنگشور یکی از بهترین و خوش دوخت مانتو ها که خانم ها علاقه بسیار زیادی به پوشیدن آن دارند و مدل خواص آن باعث فروش بسیار بالای این محصول شده است مانتو جین سنگ شور است و می‌خواهیم در اینجا مراحل تولید مانتو جین سنگ شور را به شما بگوییم تا بیشتر با این محصول و روند تولید آن آشنا شوید.

مانتو جین سنگ شور شده از بهترین پارچه های جین استفاده می‌شود و الگوی آن کشیده شده و به وسیله یک طراح آن را برش می زنند و الگو بر روی پارچه قرار می‌ گیرد و پس از برش به مرحله دوخت می‌ رسد و به وسیله یک چرخه کار درجه ۱ چرخکاری پارچه صورت می‌ گیرد و سپس آن را اتوکشی می‌ کنند و به مرحله سنگشوری می فرستند و به وسیله دستگاه جدید و پیشرفته سنگشور شده و طرح‌های ابر و بادی و زاپ را بر روی آن به وجود می آورند تا ظاهر جین آن افزایش یافته و به وسیله این مراحل سنگ شور بودن مانتو را به وجود بیاورند و رنگهای متنوع که معمولاً در رنگ های مشکی، سرمه ای و آبی از طرح ها و رنگ های متنوع و پرطرفدار برای مانتو جین می باشد.

قیمت مناسب مانتو جین ترک

قیمت مناسب مانتو جین ترک برای خرید مانتو جین درجه یک بهتر است به مرکزی که ما در اینجا به شما معرفی کردیم مراجعه کنید این مرکز در زمینه فروش انواع مختلف مانتوهای جین را در مدل های متنوع فعالیت دارد و قیمت مناسب مانتوی جین را از این مرکز بخواهید که بسیار کیفیت خوبی دارد و مستقیماً از تولید کننده این مانتوهای جین را خریداری نموده و فروش بدون واسطه این محصول باعث شده است که قیمت مانتو ها کاهش چشم‌ گیر داشته باشد. شما می توانید از این مرکز مانتو جین سنگسور خریداری کنید که بسیار مانده شیک می باشد و ظاهر برازنده و اسپرت را برای خانم‌ ها به وجود می‌ آورد و رنگ های متنوع آن باعث شده که سلیقه افراد مختلف کاملا در تولید این مانتو های جین سنگشور در نظر گرفته شده باشد.

admin

‫2 نظر

  • ارشیا صفاری گفت:

    سلام، میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟ برای خرید عمده امکان خرید اقساطی از سایتتون هم وجود داره؟

    • admin گفت:

      سلام ارشیل عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند با تشکر

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *