مراکز فروش مانتو جین کاغذی کوتاه

مراکز فروش مانتو جین کاغذی کوتاه، محصولات را در رنگ بندی های بسیار متنوع عرضه می کند و مصرف کنندگان می توانند بدون محدودیت مانتوی مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند. در این مراکز خریداران می‌توانند مانتو مورد نظر خود را هم به صورت کلی و هم به صورت تکی خریداری کنند و قیمت عمده این محصولات بسیار مناسب می باشد. مانتوی جین کاغذی در سایز و اندازه های مختلف موجود است و همه افراد می‌توانند طبق سلیقه خود خریدهای خود را انجام دهند.

مراکز فروش مانتو جین کاغذی کوتاه

دو مدل پرطرفدار مانتو جین

دو مدل پرطرفدار مانتو جین مانتوی جین در مدل ها و طرح های بسیار گوناگون در مراکز و بازارهای فروش موجود است که در این مطلب به دو مدل از پرطرفدارترین مانتو‌ جین اشاره می نماییم. یکی از مدل‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها مانتوی لی کاغذی کوتاه می باشد.

شایان ذکر است که ضخامت این محصول بسیار نازک می باشد و به همین دلیل و خانم‌ها می‌توانند در فصل تابستان نیز از آن استفاده کنند و این محصول بسیار خنک می باشد و باعث عرق کردن افراد نمی شود.بسیاری از محصولات از لحاظ طرح و رنگ با شلوار جین ست و هماهنگ می‌شوند.

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که خانم ها می توانند در بسیاری از این مکان ها از آن استفاده کنند. این مانتو برای خانم هایی که تیپ اسپرت می‌زنند بسیار مناسب است و باعث شیک پوشی این خانم ها میشود.

مدل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد مانتو جین جلو باز است که امروز از آن بسیار استفاده می‌شود. این محصولات در رنگهای بسیار متنوع موجود می باشند که یکی از پرطرفدارترین این مانتو هم مانتو جین ذغالی می باشد.

در بسیاری از مانتو های جین معمولا گلدوزیهای بر روی آن ایجاد شده است که باعث جذاب شدن این مانتوها می‌شود و علاوه بر این امانت هایی نیز در بازارهای فروش وجود دارند که آستین های آنها به صورت طرحدار دوخته شده است.

قیمت عمده مانتو جین کاغذی کوتاه

قیمت عمده مانتو جین کاغذی کوتاه قیمت عمده مانتو جین کاغذی کوتاه در مراکز تولیدی این محصول در مقایسه با قیمت خرده فروشی آن مناسب تر و ارزان تر است. مراکز تولیدی علاوه بر عرضه مانتوی جین در بازارهای داخلی، صادرات مانتو جین را سر لوحه کار خود قرار داده اند، چون صادرات این محصول برای کارگاه های تولیدی بسیار پر سود است. این محصولات طبق سفارشات و در سایزها و اندازه های مشخص و به بازارهای خارجی ارسال می‌شود و فروشندگان به هنگام عرضه مانتوی جین کیفیت و ثبات رنگ آن را به صورت کامل تضمین می‌کنند. سالیانه تولید این محصول در داخل کشور به صورت گسترده انجام می شود.

admin

‫7 نظر

  • تارا علیپور گفت:

    سلام ممنون بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند.

  • یوسف کرمی گفت:

    سلام
    وقت بخیر،
    امکان خرید به صورت عمده از محصولاتتون هم وجود داره؟

    • admin گفت:

      سلام یوسف عزیز

      در خصوص دریافت پاسخ سوال خود و اطلاع از قیمت از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • محمدسجادی گفت:

    مانتوی جین کاغذی کوتاه در مدل ها و طرح های بسیار گوناگون در مراکز و بازارهای فروش موجود است

  • چناره رحیمی گفت:

    چقدر مایه افتخار هست که روز به روز شاهد بیشتر تولید ملی باشیم ،دست همه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصول درد نکند و امیدوارم همیشه در زمینه کسب و کارشان بدرخشند

  • دریا محمدی گفت:

    این مانتو ها در تن بسیار راحت هستند و در تابستان بسیار کاربردی هستند و خنک هستند

  • هدیه صدقی گفت:

    سلام روز بخیر
    سایزبندی مانتو جین کاغذی چگونه است؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *