کارخانه تولیدی مانتو جین زنانه درجه یک

کارخانه تولیدی مانتو جین زنانه درجه یک

کارخانه تولیدی مانتو و شلوار جین یورد بهترین انتخاب برای خریداران عمده ای است که دنبال یک خرید با کیفیت و قیمت مناسب هستند. اگر شما به دنبال خرید مجموعه های متنوع و با کیفیت بالا از انواع مانتو جین زنانه درجه یک هستید با ما تماس بگیرید.

تولیدی مانتو جین یورد

کارخانه تولیدی مانتو و شلوار جین

کارخانجات زیادی در زمینه تولید و پخش و تکمیل انواع محصولات جین مشغول به فعالیت هستند تا محصولات خودشان را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به بازار مصرف عرضه کنند. اغلب این کارخانه جات صاحب مطرح‌ترین برندها در سطح بازار می باشند. شرکت تولیدی و پخش جین یورد یکی از مدعیان صنعت پوشاک در ایران است.
گروه تولیدی و بازرگانی یورد بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع شلوار های زنانه و دخترانه در شهر تهران با قیمت مناسب برای همکاری با تمامی مشتریان عزیز در سراسر ایران آماده ارائه خدمات می باشد.

انواع شلوار های زنانه با پارچه های گوناگون از جمله جین، گاواردین، مازاراتی و …  که جز پرمصرفترین شلوارهای زنانه محسوب می شوند در این مجموعه تولید و پخش میگردد. شلوارهایی که خدمت مشتریان گرامی ارائه می شود با کیفیت دوخت بالا و پارچه عالی و قیمت مناسب تولید می شود.

مانتوهای لی در طرح ها و دوخت های مختلف جهت فروش عمده موجود می باشد.مانتوهای این شرکت با ضخامت های مختلف مناسب هر فصل و سلیقه تولید میشود.

از جمله مانتوهای پرطـرفدار در میان خانم های ایرانی مانتو جین می باشد.بیشترین فروش مانتوهای جین در فصل های بهار و پاییز است. ضخامت پارچه استفاده شده در مانتو بسته به فصل فروش متفاوت است.

انواع مانتو لی

تولیدی-مانتو-جین-یورد.

مانتو های لی با توجه به استقبال خانم ها از این جنس پارچه در مدلهای متنوع در ایران تولید میشود از جمله این مدلها به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • ساده و زاپ دار
  • روشن و تیره
  • جلوباز و جلوبسته
  • بلند و کوتاه
  • کاغذی و ضخیم
  • بچه گانه و سایز بزرگ
  • سایز بزرگ و بارداری
  • اسپرت و سنتی

 

مانتو لی ساده و زاپ دار

یکی از بهترین مدلهای مانتو برای خانم ها مانتوهای ساده است و معمولأ طرفداران این سبک مانتوها خانم های هستند که تمایل دارند ظاهر و تیپی ساده در عین حال زیبا داشته باشند.

یکی از مزیت های مانتوهای ساده این است که میتوان در مکانهای مختلف از آن استفاده کرد و هیچگاه از مد نمی افتد.

زاپ به معنی زخمی و پاره است و یکی از روشهای تنوع در مانتوهای جین زاپ دار کردن آن است.

مانتوهای زاپ دار مدجدید میباشدو بیشتر مورد علاقه دختران جوان است. میزان زاپدار بودن مانتوهای جین با توجه به سلیقه افراد متفاوتند.

 

مانتو لی روشن و تیره

اگر شما فردی هستید که علاقه به پوشیدن ست های جین دارید باید نکات زیر را رعایت کنید:

۱ـ قانون طیف های متنوع :

اگر دنبال تنوع در استایل خودتان هستیدو علاقه به پوشیدن لباسهای جین دارید به شما پیشنهاد میکنیم ستهای جین با طیف های رنگی متقاوت را انتخاب کنید بطور مثال مانتوجین آبی روشن با شلوار جین آبی تیره یا برعکس.

۲ـ قانون دو جین و نصفی:

اگر شما از مانتو جین جلو باز با شلوار جین یا دامن و مانتو جین استفاده میکنید با پوشیدن یک تیشرت سفید زیر مانتوجوانتر و شیکتر بنظر میرسید.

۳ـ جین آبی را با چه رنگی بپوشیم:

معمولاً مانتوهای جین آبی رنگ رو بهتر است در نمیسال اول با تناژ رنگهایی مثل سبزآبی،لیمویی و صورتی و در نیمسال دوم از رنگهای گرمی مثل قرمز،آجری و نارنجی برای پاییز و زمستان ست کرد .

کارخانه تولیدی مانتو جین

مانتوهای جین سایز بزرگ و بارداری

 افراد سایز بزرگ باپوشیدن مانتوهای جین با رنگهای تیره مثل مشکی ،طوسی و سورمه ای  میتوانند خود را لاغر تر نشان دهند در حالی که جین های روشن آن ها را چاقتر نشان میدهد.

مانتوهای جین بلند و کوتاه

در هنگام خرید مانتو باید نکاتی را در نظر گرفت که یکی از آنها اندازه قد مانتو است که باید متناسب با قدتان باشد .

خانم های ریزه و کوتاه قد بهتر است مانتوهای خیلی بلند نخرند چون آنهاراکوتاهتر نشان میدهد و بهتر این است مانتوهای کوتاه بپوشند.

خانم های قد بلند از پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه خودداری کنند چون پاهای آنهارا از آنچه هست بلندتر نشان میدهد و مانتوهای بلند برای این افراد مناسب تر است.

مانتو های جین کاغذی و ضخیم

مانتوهای جین کاغذی سبک و راحت و مناسب روزهای گرم تابستان است .مانتو لی کاغذی در رنگهای تیره و روشن و اندازه های کوتاه و بلند در بازار وجود داردکه در بین دختران جوان طرفداران زیادی دارد.

همانطور که از اسمش پیداست مانتوهای جین ضخیم مناسب فصل های سرد سال می باشد که میتوان با اضافه کردن کلاه و یا خز به یقه ظاهر آن را زیباتر کرد.

مانتوهای جین اسپرت و سنتی

مانتوهای اسپرت با داشتن طرح و دوخت ساده در موقعیت های مکانی مختلفی قابل استفاده است .

مانتوهای اسپرت معمولاً دارای ویژگیهای زیر می باشد :

۱ـ داشتن زیپ یا دکمه در جلو

۲ـ آستین های بلند ساده

۳ـ عرض فیت

۴ ـ داشتن جیب

۵ـ داشتن سنگشور و زاپ

مانتوهای سنتی یا با پارچه هایی با طرح سنتی دوخته میشوند یا با پارچه های ساده و خرج کار سنتی تزیین میشوند.مانتوهای جین نیز با پارچه هایی با طرح های اصیل و نقاشی های اصیل ایرانی مثل طرح فرش و گلیم،طرح بته جقه و طرح کاشی و ….زینت داده میشوند و در بازار به صورت مانتوهای جین سنتی عرضه می گردد .

سوزن دوزی ترکمن از جمله هنرهایی است که امروزه در تهیه مانتو جین سنتی به چشم میخورد.

مانتو جین گلدوزی شده

گلدوزی روی مانتو از جمله هنرهای جذابی است که زیبایی مانتو را چندین برابر میکند .گلدوزی به دو روش گلدوزی با دست و گلدوزی با چرخ صورت میگیرد که در طرح های ساده و رنگی بسته به سلیقه مشتری روی مانتو انجام میشود .از هنر گلدوزی بر روی لباس هایی نظیر کیف، روسری، شلوار و ..نیز اسفاده میشود مانتو جین نیز از جمله مانتوهایی است که گلدوزی روی آن انجام میشود و متقاضیان خاص خودش را دارد.

مانتو جین بچگانه

مانتو های بچگانه در طرح های اسپرت و مجلسی تولید میشوندکه بهتر است در تولید این مانتو ها از طرح های فانتزی و رنگی استفاده شود تا کودکان شما را زیبا و جذاب ترنشان دهد.

معمولاً مانتوهای اسپرت بچگانه با پارچه های جین دوخته میشود وبه دلیل زیبایی و راحتی این جنس مانتوها طرفداران زیادی دارد .

کارخانه تولیدی مانتو جین

خصوصیات پارچه جین

واژه جین به معنی (آبی از جنوای ایتالیا)آمده است. و اولین بار به عنوان لباس ملوانان از آن استفاده شده .

پارچه های جین قدیمی به علت دارا بودن الیاف طبیعی مانند پشم و کتان قدری سنگین بودند اما پارچه های جین امروزی سبک وزن و با دوام هستند که در طرح ها و رنگهای مختلف تولید می شوند.

پارچه جین در دوخت انواع مختلفی از لباسها از جمله شلوار و شلوارک،بلوز و تی شرت،دامن، تونیک ،سارافن، کت، مانتو و …کاربرد دارد .

کارخانه تولیدی مانتو جین

انواع پارچه جین

پارچه های جین با توجه به کیفیت و کاربردشان به چند دسته تقسیم می شودند

  • جین ژاپنی
  • جین لبه دوخته شده
  • جین خام
  • جین ارگانیک

جین ژاپنی

جین ژاپنی از کیفیت بالایی برخوردار است و جزء گرانترین پارچه های جین محسوب می شود و گیاهی است که معروفترین برندهای لباس جهان از این نوع جین استفاده می کنند

جین لبه دوخته شده

این نوع جین بدلیل لبه های دوخته شده با نخ قرمز رنگ بیشتر در تولید شلوار جین کاربرد دارد این نوع جین نیز از کیفیت خوبی برخوردار است .

جین خام

این نوع پارچه جین بدلیل شسته نشدن تیره رنگ می باشد که پس از دوخته شدن به جین مورد پسند خریداران در می آید .

جین ارگانیک

این نوع جین کاملاً پنبه است و هیچگونه ماده شیمیایی در تولید آن استفاده نشده به همیل دلیل به محیط زیست آسیبی نمیرساند.

تولیدی-مانتو-جین-یورد..

انتخاب شال مناسب با مانتو جین

برای انتخاب رنگ شال مناسب با لباسمان اول از همه باید اصول رنگ شناسی را بدانیم رنگهای اصلی شامل (قرمز،زرد و آبی )رنگ های ثانویه((سبز ،نارنجی و بنفش و رنگهای ترکیبی که از ترکیب رنگهای اولیه و ثانویه بوجود می آیند)و همچنین رنگها به سه دسته رنگهای سرد و گرم و خنثی تقسیم بندی میشوند رنگهای گرم مثل( نارنجی، قهوه ای و قرمز و رنگهای سرد مثل (سبز و آبی ) هستند .رنگهایی مثل خاکستری ،کرمی ،سفید و مشکی که شامل گروه رنگهای اولیه و ثانویه نیستند به آنها رنگهای خنثی گفته میشود .باآگاهی ازانواع رنگهاو انتخاب درست آن به راحتی می توانیم یک تیپ زیبا و جذاب داشته باشیم .

مانتو جین با شلوار جین یه ست اسپرت شیکی رو میسازه که انتخاب شال مناسب با مانتو جین این ست رو کامل میکنه .رنگهایی مثل سفید و مشکی از جمله رنگهایی هستند که با مانتو جین  به راحتی ست میشوندرنگ سورمه ای نیز متناسب با رنگ آبی جنس جین میباشد و ترکیب رنگ مناسبی را بوجود می آورد

معمولاً از رنگهایی که با رنگ آبی همخوانی دارند مثل زرد،قرمز، بنفش و سایر رنگهای دیگر  نیز میتوان به عنوان شال یا روسری استفاده نمود.

از آنجایی که مانتو جین دارای طیف های رنگی تیره و روشن است به راحتی با رنگهای خنثی و پاستیلی قابل ست کردن میباشد .مثل رنگ قهوه ای به دلیل خنثی بودن ست مناسبی برای مانتو جین است .شال و روسری با رنگهای شادو بدون طرح انتخاب مناسبی  برای ست کردن با مانتو جین است .

نکته مهمی که در انتخاب رنگ شلوار با مانتو جین باید در نظر گرفت رنگ مانتو جین است که با مانتو جین خیلی تیره شلوار تیره و با مانتو جین خیلی روشن شلوار روشن بپوشید .

کارخانه تولیدی مانتو جین

چه کفش هایی رو می توانید با جین بپوشید

ست کردن کفش با تیپ جین به اندازه ست کردن رنگ با آن مهم است ما برای اینکه  بدانیم چه مدل کفشی رو با چه لباسی بپوشیم ابتدا باید انواع مدلهای کفش رو بدانیم :

  1. بوت
  2. کفش پاشنه تخت
  3. کفش پاشنه دار
  4. کفش دو
  5. اسنیکرز

معمولا کفش های بوت با شلوار جین اسکینی ست میشود که با مانتو جین یک ترکیب زیبایی رو تشکیل میدهد.انتخاب شلوار جین با رنگ های پاستیلی با یک بوت مشکی و مانتو جین رنگ روشن برای تابستان مناسب است .

پوشیدن کفش های اسنیکرز ورزشی با جین امروزه بسیار رایج شده و یک تیپ مناسبی رو تشکیل میدهد .

برای اینکه جین با کفش تخت سن شما رو زیاد نشان ندهد بهتر است با آن کت طرحدار و یا کیف رنگی بزرگ ست کنید .

کفش های صندل با جین  و کیف ساده ظاهر زیبا به شما میدهد بهتر است صندل با شلوار جین اسکینی پوشیده شود .

بسیاری از هنرمندان خارجی  کفش های پاشنه بلند رو با جین میپوشند در استفاده از کفش پاشنه بلند با جین باید نکاتی رو رعایت کرد .کفش پاشنه بلند بند دار را بهتر است با لباسهای رنگی و و شلوار جین اسکینی ست کردو کفش های پاشنه بلند لژ دار رو بهتره با جین و رنگ های سفید ست کرد .

کارخانه تولیدی مانتو جین

 

روش صحیح شستن لباس های جین کارخانه تولیدی مانتو جین

برای اینکه لباس های جین شما پس از شستن ظاهر اولیه خود را حفظ کنند نکات زیر را در هنگام شست و شو رعایت کنید:

  • خودداری از شستن زیاد لباس های جین تا زمانیکه کثیف نشده .
  • بهتر است لباس های جین خود را به صورت پشت و رو داخل لباسشویی قرار دهید چون در این صورت رنگ خود را بیشتر حفظ میکنند .
  • برای اینکه لباس های جین شما در لباسشویی به دلیل ساییدگی پاره نشود بایددر هر نوبت شست و شو انقدر لباس در داخل لباسشویی بریزید که لباس ها قدرت حرکت آزادانه را نداشته باشند .
  • برای شستن لباس های جین با دست بهتر است آن را پشت و رو کنید و در داخل مایع لباسشویی در داخل تشت آب سرد بگذارید تا کمی خیس بخورد و مایع به تارو پودش نفوذ کند تا نیازی به چنگ زدن و ساییدن لباس نباشد و لباستان رنگش تغییر نکند .
  • لباس های جین تیره را هیچگاه در آب داغ نشویید چون باعث رنگ پس دادن و پوسیدگی زودتر لباستان میشود .
  • در شست و شوی لباس های جین بهتر است از نرم کننده لباس استفاده شود تا لباس کیفیتش را پس از شست و شو حفظ کند .
  • برای اینکه لباس های جین کیفیت خود را حفظ کنند بهتر است با دست و ملامیتر شسته شوندبرای شستن آنها در ماشین لباسشویی نیز باید از دور مناسب برای شستنشان استفاده کنیم .
  • برای اتو کشیدن لباس های جین یا باید پشت و رویش کنیم یا بر روی لباس جین پارچه تمیز بگذاریم و اتو کنیم تا جلوی پوسیدگی سریع لباس را بگیریم.
  • کارخانه تولیدی مانتو جین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما